4 תשובות
כן יכולים לגלות
פשוט תגידי שאת ביא מה הבעיה
עדיף לא לשקר, ויקבלו אותך גם אם את יא'
שואל השאלה:
כבר אמרתי ואיך יגלו ?
אנונימית
עדיף להגיד את האמת כי זה יכול לסבך אותך אחר כך
יקבלו אותך אם תגידי שאת יא ובגדול זה בכלל הולך לפי גיל לא לפי כיתה