4 תשובות
כן יכולים לגלות
פשוט תגידי שאת ביא מה הבעיה
פשוט תגידי שאת ביא מה הבעיה
עדיף לא לשקר, ויקבלו אותך גם אם את יא'
שואל השאלה:
כבר אמרתי ואיך יגלו ?
כבר אמרתי ואיך יגלו ?
אנונימית
עדיף להגיד את האמת כי זה יכול לסבך אותך אחר כך
יקבלו אותך אם תגידי שאת יא ובגדול זה בכלל הולך לפי גיל לא לפי כיתה
יקבלו אותך אם תגידי שאת יא ובגדול זה בכלל הולך לפי גיל לא לפי כיתה
באותו הנושא: