7 תשובות
כלום
אני מכיר כמה שלא נכנסו והתגייסו רגיל
אני מכיר כמה שלא נכנסו והתגייסו רגיל
חבל כי לא ידעו למה את מתאימה
ולא יתנו לך עדפות לתפקיד
ולא יתנו לך עדפות לתפקיד
אני לא נכנסתי ופשוט החליטו לי את התפקיד, כי הם לא שמעו ממני מה אני רוצה וכו'..
ובמשך חודשים הם ממשיכים לשלוח לי זימונים
ובמשך חודשים הם ממשיכים לשלוח לי זימונים
שואל השאלה:
אני בחול וזה כבר הפעם השלישית שהם שולחים לי קישורים יש לי יום המאה ב29 ואני לא נכנסת אז זה לא חריג?
אני בחול וזה כבר הפעם השלישית שהם שולחים לי קישורים יש לי יום המאה ב29 ואני לא נכנסת אז זה לא חריג?
אנונימית
זה חריג עדיף לך להיכנס ועם יש משהו שממש חשוב לך ואת לא יכולה לדחות אז תודיעי להם
שואל השאלה:
לא אכפת לי לאיזה שיבוץ אני אתקבל
לא אכפת לי לאיזה שיבוץ אני אתקבל
אנונימית
תבקשי מהם לדחות ושאת בחו"ל ושאין לך את האמצעים המתאימים.
באותו הנושא: