8 תשובות
זה לא עובד ככה
שואל השאלה:
אני חושב שזה כן
אני חושב שזה כן
אנונימי
אם לא תגיע זה מסומן כהיעדרות וזה יכול לפגוע בשיבוץ.
אם צריך שינוי, מבקשים מראש- לא פשוט לא מגיעים.
אם צריך שינוי, מבקשים מראש- לא פשוט לא מגיעים.
לא בדיוק אפשרי.
אם לא תכנס זה יכול להיות בעיה עם עניין השיבוץ, ועם קביעת תאריך חלופי ליום המאה.
אם אתה לא יכול להיכנס, כדאי פשוט להתקשר אליהם כמה ימים לפני ולבקש מועד אחר.
אם לא תכנס זה יכול להיות בעיה עם עניין השיבוץ, ועם קביעת תאריך חלופי ליום המאה.
אם אתה לא יכול להיכנס, כדאי פשוט להתקשר אליהם כמה ימים לפני ולבקש מועד אחר.
לא עובד ככה הפ לא פשוט ישלחו תאריך אחר תבקש לפני שיחליפו לך תאריך אין להם בעיה עם זנ
אנונימית
אין דבר כזה "אכנס בתאריך אחר" סתם ככה
אבל אפשר לבקש שיזיזו אותו לתאריך אחר
כי לא להיכנס לפי מה שהבנתי עלולים לא לשלוח לך שאלון העדפות או שאם כן שולחים אז הוא מצומצם מאוד..? לא יודעת חח
אבל אפשר לבקש שיזיזו אותו לתאריך אחר
כי לא להיכנס לפי מה שהבנתי עלולים לא לשלוח לך שאלון העדפות או שאם כן שולחים אז הוא מצומצם מאוד..? לא יודעת חח
אתה יכול לא להיכנס ואז לבקש אחר כך שישבצו אותך בתאריך חדש.
אני לא נכנסתי ל4 שיבוצים שהיו לי ובחמישי נכנסתי.
אני לא נכנסתי ל4 שיבוצים שהיו לי ובחמישי נכנסתי.
תתקשר תקבע מועד אחר
אנונימית
באותו הנושא: