4 תשובות
ממה שהבנתי אם לא אישרת הגעה זה בסדר, אבל אם אישרת הגעה ולא נכנסת לא יהיה לך עוד מועד
אם לא ניגשת כמה פעמים צהל משבץ אותך לפי מה שהם רוצים
אני לא הייתי בזה לא נראלי חובה
ישלחו לך מועד חדש.
אנונימי