7 תשובות
תלוי בני כמה אתם..רוב הבנות מעדיפות להיות קודם חברים
שואל השאלה:
15
אנונימי
חברים!! קשר אותנטי מלכתחילה זה הכי כיף
אבל מן הסתם גם תראה בה עניין רומנטי ככל שזה מתקדם
מהניסיון שלי תישאר איתה ידידותי כמה חודשים תנסה לפתח ובום יש לה חבר, אז לא יודע כבר דור מתוסבך
להתחיל איתה ישר.
רוב הסיכויים שהיא פשוט תיראה בך רק ידיד אם לא
אנונימי
הקשרים הכי טובים מתחילים מחברות מניסיון