4 תשובות
תלוי
תמיד עדיף בחיים האמיתיים
תלוי בביטחון שלך
אנונימית
זה בסדר להתחלה להתכתב וזה
אבללא להתקע בזה
אבללא להתקע בזה
באותו הנושא: