6 תשובות
"מה התחביבים שלך?"
"איזה מוזיקה אתה אוהב?"
כמו שהיית מדברת עם בנות רק יותר ניטרלי
אין דבר כזה ידידים
אין מה לעשות זה הסיבה שאין דבר כזה ידידים
את נותנת לרעיון של לדבר עם בן, משמעות כל כך גדולה שזה מפחיד אותך לדבר.
תורידי מהראש שלך את הלחץ. תגידי לעצמך שאת פשוט תתייחסי לבנים כמו שאת מתייחסת לבנות ותפני אליהם אותו הדבר. תתחילי לאט ובקטן. חיוך פה, מלה שם. זה כבר יזרום בהמשך.
אם לחברות שלך יש זה הדרך הכי קלה אם לא פשוט תדחפי לשיחות אין ממש דרך נוחה להתחיל את זה.
אם את בבית ספר את יכולה לדבר עם כאלה שלידך בכיתה או לבקש עזרה ממישהו שנראה לך סבבה
שואל השאלה:
אבל אני לא רוצה שבנים יחשבו שאני רוצה אותם או משהו
אנונימית