7 תשובות
פשוט מעבירים אותו לאו"ם או גוף דומה.
לא שמעתי שאיראן הכריזה על וויתור האורניום, אם זו הכוונה, אבל אם כן - סביר להניח שחברי השלטון הנוכחי מעדיפים להתקיים בלי אורניום מלהיות מוחלפים במשטר אחר בעל אורניום.
^גם אם יעבירו אני חושב שזה לא יהיה לישראל. אולי לארה"ב או למדינה "ניטרלית" יותר
הם כרגיל משקרים.. מתישהו יבינו את זה.
^לא מבין תקטע שכולם עושים מאיראן גאונים ומארה"ב ושאר המערב פראיירים עיוורים למציאות
בינתיים המציאות היא די הפוכה כבר שנים רבות
איראן לא הצליחה ולא תצליח להערים עלינו
שואל השאלה:
^כי יצאנו פראיירים במלחמה הזו.חמאס השתקם,חיזבאללה השתקם,לאיראן יש נשק גרעיני ועוד הסכימו להעביר להם פיצויים
אנונימי
^אבל שום דבר מזה לא נכון. חמאס לא השתקם, חיזבאללה לא השתקם. הם חלשים משהיו בכל העשורים האחרונים. זאת עובדה.
לאיראן אין נשק גרעיני או שום דבר קרוב לזה כרגע
שואל השאלה:
ועוד איך
אנונימי