5 תשובות
השם לקח להם את השכל קצת חחח
כי הם מאמינים שאלוקים איתם
ו
ו
הם ינסו כל מה שהם יכולים עדיין בשביל לפגוע בנו זה שכיסחנו אותם לא אומר שהם לא יכולים לפגוע בנו יש להם לפחות איזה 70% מהיכולת שלהם בשליטה חיסלנו להם רק אולי איזה שלושים אחוז ומטה
אגו , השלטון קורס
כי הם טיפשים ולא מבינים שאנחנו עוד שנייה מכסחים להם את הצורה..
באותו הנושא: