4 תשובות
שואל השאלה:
בין מי למי אבל כאילו איזה מדינה רוצה שלאיראן יהיה נשק גרעיני במיוחד להתחיל מלחמה גרעינית עם ארצות הברית
כי זה יפתח מלחמה גרעינית
רוסיה וסין יש להם אינטרס בקיום של איראן
זה לא עובד ככה
פצצת אטום לא מנטרלת אורניום אלא רק מפזרת אותו לאוויר
זה יוצר יותר זיהום רדיואקטיבי על שטח גדול ולא פותר כלום
ובכלל שימוש בנשק גרעיני זה הסלמה מטורפת שאף מדינה לא רוצה להגיע אליה
אנונימית
באותו הנושא: