12 תשובות
כן.
כן
כן מקווה להיות אצל בני דודים שלי ביום העצמאות
אנונימית
לא, כי הם מחבלים ואני לא רוצה שום הסכם שלום עם מחבלים
ברור שהייתי רוצה
אבל שלום אמיתי
במצב הנוכחי עם הנגיף האיראני בלבנון אני מתקשה לראות את כל ההצהרות הבומבסטיות של פוליטיקאים באות לכדי ביטוי בשטח
אבל שלום אמיתי
במצב הנוכחי עם הנגיף האיראני בלבנון אני מתקשה לראות את כל ההצהרות הבומבסטיות של פוליטיקאים באות לכדי ביטוי בשטח
^^זה לא לבנון זה חיזבאללה
אנונימית
^לא חסרים עוד גופי טרור נוספים בלבנון אגב
נכון, אבל גם חיזבאללה נכנסים להפסקת אש
אבל לבנון עצמם לא ארגון טרור
אנונימית
בסדר, לא אמרתי שלבנון עצמה היא מדינת טרור
אמרת שהם מחבלים אמרתי שזה לא לבנון זה חיזבאללה סוף דיון
אנונימית
סגור
באותו הנושא: