10 תשובות
פיכס לא
שלום איתם לא יהיה, הם רוצים להרוג אותנו
הסיבה היחידה שאני יכול לחשוב שהם ירצו "שלום" זה בשביל להתחמש ולהתכונן לעוד טבח
שלום איתם לא יהיה, הם רוצים להרוג אותנו
הסיבה היחידה שאני יכול לחשוב שהם ירצו "שלום" זה בשביל להתחמש ולהתכונן לעוד טבח
שיהיה להם שלום עם השטן אולי
שלום אמיתי אז כן אבל שלא יהיה חמאס בכלל
לא שיעלמו וזהו כנל כל הערבים
לא כי אין סיכוי כזה עשיו שונא ליעקב בטבע שלו והם תמיד ירדפו אותנו פשוט הייתי רוצה שכולם יעברו למדינות ערב ויעזבו את ישראל בשקט
אם זה היה שלום אמיתי לגמרי אז כן אבל אם זה שלום עם פיגועים אז להשמיד שם את כולם!
לאדעת לגבי זה אבל שאר הערבים אפילו בחיים לא ישחררו אותנו כל שאר המדינות שמסביב : ירדן סוריה לבנון מצרים איראן עיראק
כל אלה לא ישחררו אותנו עד שיבוא משיח
כל אלה לא ישחררו אותנו עד שיבוא משיח
הפלסטינים זה ישמעאל לא עשו ^
אבל הרעיון נכון
אבל הרעיון נכון
באותו הנושא: