19 תשובות
חד משמעית כן
שואל השאלה:
אתם מאמינים שיהיה שלום בעשרות שנים הקרובות?
אנונימית
לא חושב שיהיה שלום אף פעם יש כבר יותר מידי היסטוריה של שנאה
לא יהיה שלום כל עוד יש ערבים
^אני חושב שהקטע זה לעשות שלום עם הערבים
הייתי רוצה שלום אבל לא בעד כניעה שלנו!
כן, למרות שאם יהיה שלום אנשים יהיו מאוד משועממים וייתכן שיתנוונו.
הם כן רעים
לפי מה את אומרת את זה? יש את חמאס הם כן רעים נראה לי שכולנו מסכימים על זה אבל חמאס לא מייצגים את כל הערבים יש הרבה שלא תומכים בחמאס וגם רוצים שלום איתנו
כן
נכון אבל זה עדיין לא כולם עזבי רגע את כל האלה שרוצים להרוג אותנו זה ברור שהם רעים אני מדבר על ערבים שכן רוצים שלום ולחיות איתנו את לא תרצי את זה?
ברור שהייתי רוצה אבל הבעיה שאין לי אמונה בהם תמיד אני אחשוב שבתוך תוכם הם שונאים אותנו מקווה שהמחשבה הזאת תעבור
אוקיי אז לא צריך שלא יהיו ערבים בשביל שיהיה שלום צריך שגם אנחנו וגם הם נרצה את זה
אהה כן
עכשיו רק נקווה שזה יקרה:)
נו ואמרתי שכל עוד הם קיימים אז אי אפשר לעשות איתם שלום הם רוצים רק לרצוח
הם רוצים רק לרצוח אז הפתרון זה לרצוח אותם ואז יהיה פה שלום? נשמע קצת מצחיק לא כל הערבים רעים די עם זה כבר
יש הרבה ערבים לא מהחמאס שהם גם רעים אלה שעושים פיגועים או אלה שבעד החמאס
שואל השאלה:
אמן :)
אנונימית