8 תשובות
אתה רוצה להיכנס לקבוצה בשביל לדבר עם החבר? פשוט תבקש את המספר שלו למה אתה רוצה להיכנס לקבוצה
למה אתה צריך קישור לקבוצה אם סיימת בית ספר?
אין לך מה לעשות בקבוצה של הכיתה, כנראה שלא כותבים בה כלום
אם מעניין אותך מישהו אחד ספציפי תנסה להשיג את המספר שלו
שואל השאלה:
לא לא לא הבנתם אותי יש לנו מספרים יש לנו הכל אנחנו נפגשים ביחד וזה אבל הכיתה הזאתי שלו שהוא למד בה אני הייתי צריך לעבור לשם זה היה צריך להיות הכיתה שלי לכל השלוש שנים בתיכון ואיתם היה לי אחלה שהיינו ביחד בשיעורים משותפים השכבה נהנתי מאוד וגם המחנך מאוד אהב אותי ואני אותו וגם המחנכים בכללי מעדכנים אותנו בפעמים של לבוא לבית ספר לאירועים וכזה בתור בוגרים ואני רוצה להתעדכן דרך הכיתה שבאמת הייתה אמורה להיות שלי ולא עם מי שהייתה שלי וסבלתי בה אני מת לעזוב את הקבוצת כיתה שלי ולהצטרף לקבוצת כיתה האמיתית שלי שהייתה אמורה באמת להיות שלי לכל התיכון
סיימת בית ספר?
תקשיב לא ממש הבנתי
אם סיימת בית ספר, שחרר מהם פשוט כבר היה ונגמר
אם לא סיימת דבר עם המחנך שיעבירו אוצך כיתה ותתעקש ממש
אבל אם אתה יב ונשאר עוד חודשיים נראלי פשוט תעבור אותן וזהו
שואל השאלה:
אני סיימתי בית ספר שנה שעברה ועכשיו אני חייל בצבא
אז אין לך מה לחפש מהכיתה שלו, עברה כמעט שנה מאז שסיימת
שחרר, חפש חברים טובים בצבא