תגידו רגע שאלה חשובה ורצינית מאוד זה בקשר ליחידות ולאנגלית
עם אתה לומד בכיתה של 4 יחידות אבל אתה ניגש ל 3 או 5 יחידות בגיליון ציונים מה רשום לך את הכיתה שלמדת בה או את היחידה שאתה נגשת אליה לבגרות נגיד דוגמא אני רשום למורה של 4 יחידות אבל אני לא נגש ל 4 אני ניגש ל 3 יחידות או ל 5 יחידות מה אמור להופיע לי בגיליון 4 שזה איפה שאני למדתי או היחידה שאליה אני ניגשתי