התחברות הרשמה

תגידו רגע שאלה חשובה ורצינית מאוד זה בקשר ליחידות ולאנגלית

עם אתה לומד בכיתה של 4 יחידות אבל אתה ניגש ל 3 או 5 יחידות בגיליון ציונים מה רשום לך את הכיתה שלמדת בה או את היחידה שאתה נגשת אליה לבגרות נגיד דוגמא אני רשום למורה של 4 יחידות אבל אני לא נגש ל 4 אני ניגש ל 3 יחידות או ל 5 יחידות מה אמור להופיע לי בגיליון 4 שזה איפה שאני למדתי או היחידה שאליה אני ניגשתי
28 בינואר 2026, 11:58
אנגליתבגרותיחידותגיליון ציוניםתעודת בגרות    
2 תשובות
מה שניגשת
א
אנוכי=אני
זה מופיע לפי השאלונים של היחידות
~
~girl~
באותו הנושא:
בנות שאלה רצינית חשובה מאוד...!!
שאלה רצינית וחשובה מאוד(מרחב בטוח דרך אגב)
שאלה חשובה ורצינית או רצינית וחשובה
שאלה שמאוד חשובה לי ועם אפשר תשובה רצינית
שאלה רצינית מאוד וחשובה
חשוב מאוד כנסו שאלה חשובה מאוד
תגידו שאלה חשובה מאוד
שאלה רצינית וחשובה מאוד
שאלה מאוד חשובה ורצינית
יש לי שאלה מאוד מאוד מאוד מאוד חשובה!!!
שאלה מאוד רצינית וחשובה