7 תשובות
לא.
לא אל תעשה את זה.
אני מבינה את התסכול זה מבאס לעבוד קשה ולא להיות זכאי לתעודה מלאה.
אבל יש פתרונות, אפשר להשלים, אפשר לעשות מכינה קדם אקדמית (אם אתה רוצה תואר), אפשר לחפש עבודה ולימודים שלא דורשים בגרות..
שואל השאלה:
אני מבין אותך ובא לי את האמת מאוד לקבל את זה עם השכבה ביחד לחוות את החוויה המיוחדת המרגשת והחד פעמית הזאתי וגם להצטלם עם המחנך שלי והמנהלת שאני עומד באמצע ביניהם ומחזיק ביד את התעודת בגרות החלקית שלי ולעלות את זה כפוסט וסטורי של סיום 12 שנות לימוד אני כל כך מחכה לזה לעשות את זה וזה יהיה לי עצוב מאוד לא לקבל את זה עם השכבה כי כל כך בא לי ומגיע לי על כל ההשקעות ההתמדות וזה לא יהיה פייר שכולם יקבלו ואני ישב בצד עצוב ויקנא בכולם ויתחיל לבכות שם על זה שלא קיבלתי והם כן אני לא יודע בכלל מה לעשות במצב הזה זה משגע אותי מחרפן אותי וזה משהו שממש מאוד חשוב לי וזה נושא שרגיש לי מדי וחשוב מאוד של החיים אני לא יודע מה לעשות עם זה
אתה רוצה את זה בשביל להתקדם בחיים או בשביל פוסט לאינסטה?
שואל השאלה:
גם וגם לשתיהם את האמת וגם למזכרת שיהיה לי התמונה איתם אבל במיוחד ללהתקדם בחיים
הבנתי.. לא יודעת זה בחירה שלך
אני את דעתי אמרתי
לדעתי לא רואה בעיה לעשות את זה רק בשביל להשתתף בתמונות, אבל לדעתי אולי כדאי שתסכם איתם מראש כי זה יהיה מביך אם הם יזכרו שאין לך תעודה וישאלו אותך פתאום מה זה, אולי תנסה לברר האם יש תעודת אחרת שהם מוכנים לתת לך נגיד משהו שנראה כמו תעודת בגרות אבל שרשום פשוט רק את המקצועות והציונים בלי המילה בגרות