התחברות הרשמה

תגידו אם אני נכשל במתכונת אז אני אוטומטית נכשל בבגרות?

13 באפריל 2026, 21:23
בחינות בגרותתעודת בגרותמתכונתכיתה י"א    
5 תשובות
לא זה לא קשור
ל
ליאל .כ
לא ממה שזכור לי
B
BigBros
אין קשר
המתכונת היא 30 אחוז 15 אחוז מהבגרות אני חושב
ה
החתיך הזה.
לא ולא
B
Baddiee
לא
מ
מעקם
באותו הנושא:
אם קעבלתי נכשל במתכונת יגידו אותי לבגרות?
טסט על ידני, אם נכבה המנוע זה נכשל אוטומטית?
אם קיבלתי ספציפית במתכונת נכשל ובכל שאר המבחנים 75 כזה..יגישו אותי לבגרות?
לדעתכם זה לא מוגזם שעל בלימה בטסט זה אוטומטית נכשל?
נכשל במתכונת משפיע על הציון של הבגרות??
בלימה זה אוטומטית נכשל בטסט?
אם הטסטר נגה לי בהגה זה אוטומטית נכשל?
אם בטסט במעגל תנועה אני נותנת זכות קדימה לרכב שהיה רחוק מידי, זה אוטומטית נכשל?
מה קורה אם נכשלים במתכונת?
מה קורה אם אני נכשל במתכונת השניה אבל הוצעתי ציון טוב במתכונת הראשונה?
אם הטסטר נוגע בהגה זה אוטומטית נכשל או שיש סיכוי?