6 תשובות
אם קרה משהו שבגללו הטסטר היה צריך לעשות ברקס אז לא..
דווקא לגיטימי, אפילו שזה יכול להיות מעצבן ממש כשזה קורה
ממש לא מוגזם מה אם זה היה קורה בכביש רגיל הטסטר לא יהיה שם לבלום ופשוט יהיה תאונה
לא תמיד- תלוי על מה הברקס
אם הטסטר התערב בנהיגה בגלל טעות שלך ולא איזה הופעת גורם מפתיע בכביש אז זה נכשל מוצדק בסופו של דבר נהיה בטוחים יותר על הכבישים אם ינהגו שם נהגים שיודעים לנהוג ואת החוקים