7 תשובות
שואל השאלה:
אמרו לי שלא ומישהו עבר טסט שנכבה לו פעם אחת או שזה תלוי בטסטר?
דווקא המורה שלי אמר לי שלא כל עוד זה קורה לא יותר מפעם פעמיים
שואל השאלה:
כן בידיוק זה מה שהוא אמר לי ממש אותו הדבר^
שואל השאלה:
אבל אם נגיד זה נכבה בזמן זינוק בעלייה?
לדעתי כל דבר טכני בטסט תלוי באיך אתה מתאושש ממנו
אם נכבה וטיפלת בזה יפה לא חושבת שיש מה להכשיל אבל אולי זה תלוי בטסטר
מותר עד 3 פעמיים.