13 תשובות
לא להיות מזרחית
לא לקלל
להיות נגד פמיניזם
לדבר ברוגע, לחייך יותר, להשתמש במילים נעימות, לעשות תנועות עדינות ולא חדות ולהיות רגועה ולא להגיב מהר בכעס
תנסי להיות יותר רגועה ולא למהר ופחות להיות בלחץ
אנונימית
עזבי שטויות - תהיי את. אם את מנסה להרשים מישהו, והתנהגות זה מה שירחיק אותם - הבעיה אצלם ולא אצלך
אל תהיי קולנית
אין לי מושג
זה פשוט קרה לי אחרי התיכון

התאהבתי במישהו והוא גרם לי להרגיש כל-כך נשית שזה
פשוט קרה הרגשתי סופר נשית

גם עשיתי החלקה והארכתי את השיער
והתחלתי להיות יותר מטופחת
אבל


אצלי זה היה
לעשות החלקה ושיער ארוך
ו- שמישהו כלומר גבר יגרום לך להרגיש נשית כי הוא גבר :)
אנונימית
כמה חוקים פשוטים

1. לא לשמוע אייל גולן ( אסור בהחלט )

2. לא להסתובב עם נהוראי (הוא מדרדר אותך)

3. לא לצעוק ( חבל על הקול שלך )

4. לא לעשן וויפ ( חבל על הריאות שלך )

5. להתבשם ולהתלבש ( אין גבר שלא ירצה אותך ככה )

בהצלחה!
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא עקבית בכלל מה הקשר פשוט בא לי להיות יותר עדינה
אנונימית
שואל השאלה:
ערסית
אנונימית
משום מה בא לי להגיד תהיי מי שאת.
כל עוד את מכבדת ולא מתנהגת מגעיל או מזלזל, תהיי מי שאת את לא חייבת להיות עדינה ונשית.
תעברי את הקורס שלי