8 תשובות
לדעתי זה סתם יפגע בך
אבל תעשי את השיקולים שלך, בכל זאת זה הגוף שלך
צריך מרשם. לדעתי לא כדאי לך את לא צריכה להיות עד כדי כך נשית יעדיף לך לעבור תהליך מאשר לקחת כדורים
שואל השאלה:
איזה תהליך ? מה לעשות?
איזה תהליך ? מה לעשות?
אנונימית
עם עצמך, את יכולה לעשות דברים שנחשבים יותר נשיים וחברים לעצמך להרגיש יותר נשית
אנונימית
עדיף לא להשתמש בכדורים..
תהיי שלמה עם עצמך איך שאת והכל טוב לא כולן חייבות להיות עם איברים ענקיים כדי להיות נשים
תהיי שלמה עם עצמך איך שאת והכל טוב לא כולן חייבות להיות עם איברים ענקיים כדי להיות נשים
שואל השאלה:
אני יודעת שאני לא צריכה אבל אני רוצה
אני יודעת שאני לא צריכה אבל אני רוצה
אנונימית
את לא צריכה לקחת כדורים כדי להפוך לנשית
באותו הנושא: