6 תשובות
בכל זאת זה לא משנה משלמים שם מינימום ולא שווה
אמרו לי שעבודה סבבה אבל יגרום לך לשנוא גלידות
עבדתי בגלידה 4 שעות ולי אישית היה נורא קשה
הרבה עבודה, שכר מינימום ככל הנראה אבל לא רע בסך הכל פשוט יש אופציות יותר טובות
שואל השאלה:
למה קשה?
למה קשה?
אנונימי
תלוי בסניף אבל בגדול זה די עמוס אז כן
באותו הנושא: