4 תשובות
שואל השאלה:
מה קשור דרמטי?אני פשוט ממש חרדתית בכלליות אז כן זה מלחיץ אותי שאני אהיה שם לבד רק עם עוד מישהי אחת, וזה לא שיש לי ניסיון אף פעם לא עבדתי לפני איפשהו
איזה כיף לך
הכי כיף לעבוד בגלידה זה ממש כיף אל תהיי בלחץ תשתי תירגעי ואם את ממש לא מרגישה טוב אז אני אחליף אותך
יש לך את זה ביותר דרמטי?
תביני שזה כולה עבודה, זה לא ביג דיל.
הכל טוב אל תלחצי הכל בסדר את תהני מבטיחה לך
LxK