8 תשובות
קשה כי זה הרבה לנקות
חברה שלי עובדת שם והם סנובים רצח ממש עפים על עצמם, רוב העבודה את נדפקת עם נקיונות
לא עבדתי בגולדה אבל אם אתם מתארים ניקיונות בתור המכשול העיקרי אז הייתי הולך על זה, לא כזה נורא
נקיונות זה לא קל בכלל, שבירת גב רצינית ואין זמן לנשום תמיד מפוצץ שם
אבל את יכולה להתחיל ואם לא מתאים פשוט תתפטרי
אבל את יכולה להתחיל ואם לא מתאים פשוט תתפטרי
שואל השאלה:
מה שהכי חשוב לי זה היחס מהעובדים ומההנהלה
איך הוא?
מה שהכי חשוב לי זה היחס מהעובדים ומההנהלה
איך הוא?
אנונימית
כמו שאמרתי סנובים, אבל זה משתנה מסניף לסניף תלוי על מי את נופלת
^^^גם אני התחלתי איזו עבודה לאחרונה שבמשמרות ערב מנקים בסוף, בשעתיים האחרונות בערך
מתמודדים.
נראה לי שיש עבודות עם חסרונות יותר גדולים אז אם זאת האסוציאציה הראשונה זה סימן לא רע
מתמודדים.
נראה לי שיש עבודות עם חסרונות יותר גדולים אז אם זאת האסוציאציה הראשונה זה סימן לא רע
לא עבדתי בגולדה אבל לעבוד בגלידרייה זה קשה
באותו הנושא: