10 תשובות
שאין לאף אחת מהן לדעתי..וגם לא כדאי להן
בשביל לירות בך אני צריך קודם אקדח
אין אקדח אין חור בראש שלך
אין אקדח אין חור בראש שלך
כי לאיראן יש קצת יותר מוסר
וזה יפנה את העולם נגדם, עכשיו עוד הרבה אנשים נגדנו במלחמה. להטיל פצצת אטום על מדינה אומר שכל כך הרבה אחרות גם ירתעו וגם ילחמו בהם
וזה יפנה את העולם נגדם, עכשיו עוד הרבה אנשים נגדנו במלחמה. להטיל פצצת אטום על מדינה אומר שכל כך הרבה אחרות גם ירתעו וגם ילחמו בהם
שואל השאלה:
אז אין להם פצצה גרעינית?
אז אין להם פצצה גרעינית?
אנונימית
לאף אחת מהמדינות שמוגדרות כמדינות אויב שלנו אין נשק גרעיני. אם לא סופרים את ישראל, יש 8 מדינות גרעיניות בעולם ואף אחת לא אויב רישמי. ייתכן שפקיסטן לא כזה אוהבים אותנו אבל זה לא עד כדי יציאה למלחמה.
החשש היחידי הוא מאיראן, אבל הם טוענים שאין להם. חשבת שלחמאס יש?
שואל השאלה:
חשבתי שלאיראן יש או לבנון משהו כזה
חשבתי שלאיראן יש או לבנון משהו כזה
אנונימית
איראן בבירור היו בתהליך פיתוח מתקדם של נשק גרעיני עד כדי שהרבה מהמומחים טענו שאיראן הייתה מדינת סף. זו אחת הסיבות המרכזיות שהמלחמה התחילה. אבל נשק מוכן לשימוש לא היה להם.
האויבים של ישראל שיש להם פצצות אטום הם:
1.פקיסטן
2.רוסיה
אני לא רואה מישהו מהם זורק עלינו פצצת אטום
אבל אין לדעת
1.פקיסטן
2.רוסיה
אני לא רואה מישהו מהם זורק עלינו פצצת אטום
אבל אין לדעת
אנונימי
קודם כל, ככל שאנחנו יודעים אין להם נשק גרעיני אז זה לא אופציה
אבל נניח שהיה להם, הם עדיין לא היו יורים. חשוב להבין שבניגוד לחמאס שהוא ארגון טרור פר הגדרה ויכול להקדיש את כל המשאבים שלו לכאמור טרור, איראן היא גם מדינה. משמעות הדבר זה שהיא תלויה בעוד מדינות בשביל ההישרדות שלה, וכהשלכה צריכה תמיכה בין לאומית בסיסית לפחות. למשל מקור ההכנסה העיקרי (וכמע טהיחיד) שלהם למשל זה מכירת נפט למדינות אחרות, חלקן גם אירופאיות, וזה אומר שבמקרה של ירי של נשק גרעיני יש עליהם סנקציות בין לאומיות ואנשים מפסיקים איתם את הסחר והם קורסים. אפילו המדינות שנכנסות ב"ציר הרשע" כמו רוסיה וסין לא רוצות תקיפה כזאת כי זה אומר מלחמה כוללת נגד ארצות הברית ואף אחד לא רוצה מלחמת עולם
אני לא מומחית ליחסים בין לאומיים או משהו אז קח את כל מה שאמרתי עם ספק, אבל זה מה שאני חושבת שהיה גם אם היה להם נשק. בכל מקרה למיטב ידיעתנו אין להם אז זה אל באמת משנה
אבל נניח שהיה להם, הם עדיין לא היו יורים. חשוב להבין שבניגוד לחמאס שהוא ארגון טרור פר הגדרה ויכול להקדיש את כל המשאבים שלו לכאמור טרור, איראן היא גם מדינה. משמעות הדבר זה שהיא תלויה בעוד מדינות בשביל ההישרדות שלה, וכהשלכה צריכה תמיכה בין לאומית בסיסית לפחות. למשל מקור ההכנסה העיקרי (וכמע טהיחיד) שלהם למשל זה מכירת נפט למדינות אחרות, חלקן גם אירופאיות, וזה אומר שבמקרה של ירי של נשק גרעיני יש עליהם סנקציות בין לאומיות ואנשים מפסיקים איתם את הסחר והם קורסים. אפילו המדינות שנכנסות ב"ציר הרשע" כמו רוסיה וסין לא רוצות תקיפה כזאת כי זה אומר מלחמה כוללת נגד ארצות הברית ואף אחד לא רוצה מלחמת עולם
אני לא מומחית ליחסים בין לאומיים או משהו אז קח את כל מה שאמרתי עם ספק, אבל זה מה שאני חושבת שהיה גם אם היה להם נשק. בכל מקרה למיטב ידיעתנו אין להם אז זה אל באמת משנה
באותו הנושא: