12 תשובות
זה לא כזה פשוט אתה יודע
אמריקה לא ככ נותנת לנו את האישור לכך
ועוד מדינות לא מסכימות לנו
וחוץ מזה עם כמה שזה מבאס הצבא שלנו דיי מוסרי
ועוד מדינות לא מסכימות לנו
וחוץ מזה עם כמה שזה מבאס הצבא שלנו דיי מוסרי
שואל השאלה:
^^^^^^את עזה אנחנו יכולים למחוק בפחות משעה, את איראן אנחנו יכולים לנצח עם קצת עזרה מארה"ב, עדיף לסיים עם זה עכשיו מאשר לחגות שהם התחזקו כמו שקרה עכשיו במלחמה הזאת.
^^^^^^את עזה אנחנו יכולים למחוק בפחות משעה, את איראן אנחנו יכולים לנצח עם קצת עזרה מארה"ב, עדיף לסיים עם זה עכשיו מאשר לחגות שהם התחזקו כמו שקרה עכשיו במלחמה הזאת.
אנונימי
שואל השאלה:
^^^זה גם ככה הולך לקרות מתישהוא
^^^זה גם ככה הולך לקרות מתישהוא
אנונימי
אחי אי אפשר פשוט לשטח מדינה שלמה בטח שלא את איראן, ולמחוק את רצועת עזה ככה מהאוויר. אנחנו מוקפים במדינות ערביות + מדינות אירופאיות שלא יתנו לזה לקרות.
במלחמה צריך להיות שקול ומחושב ולא לפעול מתוך כעס ונקמה.
במלחמה צריך להיות שקול ומחושב ולא לפעול מתוך כעס ונקמה.
אנונימית
כי אז יהיה הרבה מוות ואז גם איראן יפוצצו
אפשרי צבאית, אולי. אפשרי מבחינת המשך קיום מדינת ישראל ויהודים בכללי, אפשרי מבחינת חוכמה והחלטות נבונות- לא.
אנונימית
כי זה לא כזה קל, אנחנו לא יכולים לעשות את זה המנהרות שם מטורפות. יש את חיזבאללה ואת איראן שמאיימות בטירוף, גם אם אמריקה שם. ולחסל את כל חמאס יביא להרס מטורף לתושבים בעזה, הרג של אזרחים, במילא כל העולם שונא אותנו אם אנחנו נעשה את זה יהודים בכל העולם יהיו ביותר סכנה ממה שהם עכשיו
שואל השאלה:
^^^^^טוב, אז לחכות שהאוכלוסייה של מצרים תעלה ל200 מיליון והצבא שלה יגדל ל4 מיליון ולתת לאיראן לפתח פצצה גרעינית ולחמאס להתחמש ולחיזבאללה לגייס יותר ולתת לסוריה להתחזק ולרוסיה ולסין שעוד מעט עולה על ארצות הברית זה רעיון יותר טוב?
^^^^^טוב, אז לחכות שהאוכלוסייה של מצרים תעלה ל200 מיליון והצבא שלה יגדל ל4 מיליון ולתת לאיראן לפתח פצצה גרעינית ולחמאס להתחמש ולחיזבאללה לגייס יותר ולתת לסוריה להתחזק ולרוסיה ולסין שעוד מעט עולה על ארצות הברית זה רעיון יותר טוב?
אנונימי
זה לא עובד ככה ^
אנונימית
המדינה מאמינה שיש חפים מפשע
מה אתה חושב שעושים עכשיו? נלחמים.
אנונימית
באותו הנושא: