9 תשובות
תנסי להכיר תלכי יותר למסיבות וזה
את תכירי בלי לשים לב
אני פה אם את רוצהה בכיף
אני פה אם את רוצהה בכיף
למה ניתקתן קשר?
אנונימית
לפחות היא התקשרה להגיד לך את זה וזה נראה שאכפת לה
אם הקשר הזה צריך לחזור הוא יחזור
אם הקשר הזה צריך לחזור הוא יחזור
אני ממש מצטערת בשבילך ואם את רוצה לדבר על זה עוד את מוזמנת לכתוב לי בפרטי אבל אם זה נגמר זה כנראה לא נועד להמשיך והכל קורה מסיבה מסוימת
אפשר להכיר חברים בכל מקום בין אם זה בתנועת נוער או בצבא או בעבודה או בבית ספר תלוי בת כמה את
אפשר להכיר חברים בכל מקום בין אם זה בתנועת נוער או בצבא או בעבודה או בבית ספר תלוי בת כמה את
שואל השאלה:
היא יצאה עם מישהו שהתמזמזתי איתו והייתי בקטע שלו. אחרי שהוא יצא איתה הוא דיבר איתי עליה- אמרתי לה שהוא רואה אותה כריבאןנד, היא התחרפנה קצת. פעם ראשונה שנשבר לה הלב. מפה לשם...^^^^
היא יצאה עם מישהו שהתמזמזתי איתו והייתי בקטע שלו. אחרי שהוא יצא איתה הוא דיבר איתי עליה- אמרתי לה שהוא רואה אותה כריבאןנד, היא התחרפנה קצת. פעם ראשונה שנשבר לה הלב. מפה לשם...^^^^
אנונימית
למה לדלג לא מכבד
הבנתי למה
שואל השאלה:
ח.חח צודקת
ח.חח צודקת
אנונימית
באותו הנושא: