5 תשובות
דבר ראשון אל תקראי לה חברה.
דבר שני ברור שזה נורמלי שנפגעת
דבילי ברמות, לא הייתה שווה את הקשר הזה באמת
אתה אמור לקבל חבר טוב שלך לא משנה מה קורה והיא עוזבת אותך רק כי את נמשכת לבנות? אלוהים, הפסד שלה.
והגיוני שנפגעת, ברור.
לגיטמי מאוד שזה פגע בך. זה בהחלט דבר פוגע. חברה היא לא.
srq
מאוד נורמלי שזה פגע בך. חברה היא לא
הגיוני ברמות, אם היא עד כדי כך הומופובית שהיא נתקה איתך את הקשר בגלל המשיכה אז לא מגיעה לך חברה כזאת בשום צורה.
את שווה יותר, תמציא חברות שיקבלו אותך ויהיו שמחות לבלות איתך את הזמן בצורה חברותית לא משנה המשיכה שלך, אפילו אם זה למין שלך עדיין זה פוגע שמישהי מנתקת קשר בגלל זה