16 תשובות
תלוי אם אני שמה לב לזה אז לא
בעצם ככה או ככה לא
שואל השאלה:
לא שמים לב
לא שמים לב
אנונימית
לא
לא אפסול על זה אם הוא בחור טוב
שואל השאלה:
הוא מתוק
הוא מתוק
אנונימית
שואל השאלה:
אבל כאילו לא יודעת זה די מוריד
אבל כאילו לא יודעת זה די מוריד
אנונימית
תלוי איך הכרתי אותו אבל עקרונית כן
ותלוי במה האוטיזם מתבטא
ותלוי במה האוטיזם מתבטא
אנונימית
אם זה לא מפריע לי בדברים ספציפים אז למה לא
זה לא על זה שזה מוריד
אני חושבת על הילדים שלי
אני חושבת על הילדים שלי
שואל השאלה:
^זה גם מה שאני חושבת עליו
^זה גם מה שאני חושבת עליו
אנונימית
לפי דעתי אל תפסלי מישהו בגלל שהוא על הרצף
כן, הבן זוג שלי אובחן בעבר והוא בתךקוד מאוד גבוהה ברמה שלא שמים לב וגם אני מכירה כמה שהם בתפקוד גבוה והם מקסימים
אנונימית
לא
פעם הייתי אומרת שכן אבל בתכלס כמו עם כל אדם: אם יש כימיה זה לא משנה אם אין גם נוירו לא יעזור
באותו הנושא: