13 תשובות
לא
לא
לא סורי
אני אוהב גברים מיוזעים
יש לי את ה 2 הראשנים ברמה נמוכה, לא יודעת אם היינו מצליחים לסבול אחד את השני או שהיינו דווקא סופר מסתדרים
שואל השאלה:
^חחח כן לא תמיד קל להסתדר שדומים בכאלה דברים
אנונימי
במה זה מתבטא אגב תפקוד גבוה על הרצף?
שואל השאלה:
כאילו להיות תקוע על דברים, אובססיות, ויסות חושי, ביישנות וחרדות אפילו שזה חא בהכרח רק בגלל זה, עקשנות ולפעמים אולי להבין סיטואציות יותר לאט או פחות טוב אבח זה לא אומר שאני לא מבין דברים אני מבין נראלי סבבה
אנונימי
יש לי קרוב משפחה (דרגה ראשונה) על הרצף ובגלל זה אני לא מעוניין בקשר רציני בגלל הגנטיקה לילדים, אבל מצד עצמו אתה צריך לפרט את המעלות, כשאתה אומר את החסרונות לבד זה ממש לא מושך, כדאי גם לפרט מה זה אומר בפועל על הרצף האוטיסטי, תפרט מה זה אומר בפועל, כי הטווח הוא מאוד רחב.
שואל השאלה:
כן ברור שאין רק חסרונות אבל סתם אמרתי את החסרונות סתם עניין אותי וכן זה טווח מאוד רחב וכל מי שעל הרצף שונה ואם היה לי נגיד בטחון לא היו רואים את זה עליי כלכך
אנונימי
לא
אנונימית
שואל השאלה:
^^למה מינוסים חחח
אנונימי