8 תשובות
כנראה שזה תלוי ברמת התפקוד
בעיקרון אין לי בעיה עם הקונספט אבל אנשים על הרצף הם לרוב עם בעיות תקשורת. וזה שאני לא מצליחה לתקשר עם בן הזוג שלי, זאת בעיה.
אבל סתם בגלל הכותרת אוטיזם? ממש אבל ממש לא אפסול מישהו
בעיקרון אין לי בעיה עם הקונספט אבל אנשים על הרצף הם לרוב עם בעיות תקשורת. וזה שאני לא מצליחה לתקשר עם בן הזוג שלי, זאת בעיה.
אבל סתם בגלל הכותרת אוטיזם? ממש אבל ממש לא אפסול מישהו
כן אם הוא בתפקוד גבוה
תלוי ברמת התפקוד
אני חושב שלא.
כן גם יצאתי בעבר ואני איפהשהוא על הרצף גם.
ברור, יש כאלה על הרצף לא מאובחנים, וכאלה מאובחנים שאי אפשר להבחין בכך
לא...
כן אבל תלוי מה הרמה של זה
באותו הנושא: