9 תשובות
שואל השאלה:
אז מה ההקלה? כתוב 10 אחוז לציון
אנונימי
אם כבר עשית בחורף אז אין הקלה..
זה תקף רק למי שעושה בגרויות קיץ
שואל השאלה:
ברור שקיץ אני מדבר על הקלות
אנונימי
אז איך יש לך כבר ציון לא הבנתי
אתה מחפש הקלות מתי שכבר סיימת..
זה לא אפשרי
שואל השאלה:
תאורטי
אנונימי
אני מבינה שזה לגמרי חלום שלך 100 סופי אז מקסימום תעשה מועד ב אם זה כלכך חשוב לך
לדעתי גם ה91 שלך עכשיו ציון מעולה
^לא הבנתי מה יש לך
הוא אומר לך תיאורטי, הוא לא באמת קיבל ציון כזה. אז מה את מתכווחת איתו על ה-91, זה ציון שהוא בכלל לא קיבל.
אנונימית
אם אומרים שנותנים עוד 10 אחוז לציון יהיה לך 92