5 תשובות
תדברי עם היועצת יסדרו לך משהו
בבגרות בעפ זה את מול מחשב ואת תוכלי לחזור על עצמך עד שזה יצא לך מושלם
כנראה שכן אבל תדברי עם המורה
את צריכה לקבל את זה ממשרד החינוך
הבית ספר יכול לתת לך בלי אישור רק הארכת זמן.
אני יודעת את זה מהפרעות קשב וריכוז שכדי לקבל עוד הקלות חוץ מהארכת זמן צריך להגיש אבחון.
תדברי על זה עם היועצת והיא תסביר ותעזור לך
היי אני מגמגם ובכיתה יב אז בדיוק בדקתי על זה גם
תשיגי אישור מרופא כלשהו (אולי אפילו רופא משפחה יכול) שאת מגמגמת ותתני לרכז/ת אנגלית שלך והם יוכלו לסדר לך שתעשי את המבחן מול מורה שיודע שאת מגמגמת ויתחשב בך במקום מול מחשב