2 תשובות
כן גם
גם בדובאי
אנחנו והאמריקאים תקפנו את איראן.
אז הם תקפו את ישראל ובסיסים אמריקאים באזור. יש בסיסים אמריקאים בקטר, בבחריין ובאמירויות.
אבל חשוב לציין שלפי תיעודים ברשתות החברתיות איראן תוקפת גם מטרות אזרחיות. היא כנראה מנסה להטיל אימה כדי לגרום למדינות ערב ללחוץ על האמריקאים לסיים את המבצע.