8 תשובות
כי רובם בעדנו
אזרחים אוהבים אותנו
האזרחים אוהבים אותנו
הם בכללי גם בלי קשר אלינו שונאים את הממשלה וזה טוב בשבילנו שהם עושים שם בלגן
כי הם שונאים את האוייבים שלנו
לפני המהפכה האיראנית, ישראל ואיראן קיימו יחסים דיפלומטיים מאוד קרובים
איראן אף החלה לבנות בישראל שגרירות

זה קרה בשנות ה70, ואנשים עוד זוכרים איך היה לפני
איראן הייתה מדינה מערבית מפותחת בפועל עד אותה מהפכה אכזרית

אז הרבה מאוד אנשים תומכים בנו כי לישראל יש את האינטרס להפיל את השלטון האיסלמיסטי
האמת שהמון איראנים (גם באירן וגם פרסים שברחו לפני המהפכה) מתנגדים למשטר שם ואוהבים אותנו.
כי הם בעדנו
כל הפיד שלי איראנים תומכי ישראל. בגדול אנחנו עם עם הרבה ערכים משותפים (בגלות בבל מאוד נטמענו אצלם), שנאה כלפי האסלאם הרדיקלי והבנתו, ולפי המהפכה היינו בשלום איתם. יש לנו ראש די דומה לפי מה שאני מבינה