11 תשובות
לא יקרה כלום לכי לישון
לא יקרה כלום.
היו smsים מזויפים
'
לא לא לא
על שיגור טילים מאיראן מודיעין הרבה זמן קודם בטח שלא רבע שעה קודם
אנונימי
איראנים שלחו בשבת הודעה של להסתכל לשמיים בחצות אבל לא יקרה כלום
אנונימית
לא יקרה כלום עם אירן
שואל השאלה:
כיאילו אני צריכה לדאוג שעוד רבע שעה הבית שלי יתפוצץ או משהו?
אנונימית
שואל השאלה:
פוריל
אנונימית
כי בואי הם מדברים מלא וקורסים שם באיראן
שואל השאלה:
איך אתם יודעים שלא יקרה כלום?
אנונימית
שואל השאלה:
כיאילו אמרו שלא יקרה כלום או שזה פשוט הגיוני
אנונימית
אם תהיה אזעקה באמצע הלילה אני תוקף אותם בעצמי