31 תשובות
ברור
לא. אין ברירה למערכת החינוך אלא לעשות אותם.
לא
אני לומדת חומר לבגרויות שיהיו לי
אני לומדת חומר לבגרויות שיהיו לי
זה כזה מיותר אני לא יכולה להתרכז
אבל אין תחליף אז הם מתלבשים על זה וזה מטומטם
אבל אין תחליף אז הם מתלבשים על זה וזה מטומטם
ברמות גם ככה לא מתקדמים בחומר
שואל השאלה:
אבל איך אפשר ללמוד חומר חדש שלא כל המחברות בבית וצריכים גם לשאול שאלות בזמן הזום
אבל איך אפשר ללמוד חומר חדש שלא כל המחברות בבית וצריכים גם לשאול שאלות בזמן הזום
מיותר
אףחד לא באמת נכנס לזה בכלל
אףחד לא באמת נכנס לזה בכלל
תקחי מחברת חדשה ותכתבי בה בזמן הזה
ומה הבעיה לשאול שאלות בזמן הזום? תפתחי מקרופון לרגע ותשאלי
ואפשר ללמוד אם מקשיבים במקום להתעסק במשהו אחר בזמן הזום.
ומה הבעיה לשאול שאלות בזמן הזום? תפתחי מקרופון לרגע ותשאלי
ואפשר ללמוד אם מקשיבים במקום להתעסק במשהו אחר בזמן הזום.
לא מיותר בכלל
מי שרוצה ללמוד לומד
אני בתור תלמיד בעד ששיעור זה יחשב נו כל שיעור ולמחסירים יורידו ציון בהתאם
יש מסגרת ואנו מחויבים למסגרת גם בתקופת מלחמה
מי שרוצה ללמוד לומד
אני בתור תלמיד בעד ששיעור זה יחשב נו כל שיעור ולמחסירים יורידו ציון בהתאם
יש מסגרת ואנו מחויבים למסגרת גם בתקופת מלחמה
מה נעשה אי אפשר לחנך את משרד החינוך
לא. דיי להתבכיין על זומים ליטרלי אין עוד מה לעשות
לדעתי זה יותר טוב מכלום
ברור
ועוד אצלינו זה לא זומים זה הקלטות
ועוד אצלינו זה לא זומים זה הקלטות
אנונימית
וגם אמרו שזה לא נחשב לבגרויות
אנונימית
בעקרון לא ._.
ת'אמת אני פחות נכנס לזה לא כי אני חושב שזה מיותר אלה כי אין לי כוח
אבל אני כן עושה לפחות את המטלות שהם מביאים בקלאסרום
ת'אמת אני פחות נכנס לזה לא כי אני חושב שזה מיותר אלה כי אין לי כוח
אבל אני כן עושה לפחות את המטלות שהם מביאים בקלאסרום
מה שמעניין את משרד החינוך זה לימודים משכורת ו" לשמור על שיגרה " על התלמידים .
פשוט שטויות ..
פשוט שטויות ..
אנונימית
מסכימה לגמרי
כבר 6 שנים שהם ממשיכים להשתמש בnרא הזה כל פעם שצריך ללמוד מהבית מתי הם יבינו שזה לא עובד
כן כן כן ושוב כן
אין דבר יותר מיותר מזה
אף אחד לא לומד שום דבר
המורים לא מצליחים ללמוד
ואף אחד בכל מקרה לא נכנס לזומים, בכיתה שלי יש 36 תלמידים ובכל זום נכנסים מהם בממוצע 15
אין דבר יותר מיותר מזה
אף אחד לא לומד שום דבר
המורים לא מצליחים ללמוד
ואף אחד בכל מקרה לא נכנס לזומים, בכיתה שלי יש 36 תלמידים ובכל זום נכנסים מהם בממוצע 15
כן
זה למה אני לא נכנסת
זה למה אני לא נכנסת
מיותר לגמרי אני נכנסת בשביל הנוכחות ולומדת לבד מהמחשב
לגמרי, יש דרכים הרבה יותר טובות. מצידי שיעבירו לנו מצגות עם חומר ונתרגל אבל זורמים זה כבר הגזמה
ממש לא יש בגרויות תכף אם אתם לא נכנסים זה בעיה שלכם מי שלא רוצה ללמוד לבגרויות שיהיו ורוצה ציון לא עובר לא יכנס אני גם רוב הפעמים רק אני בשיעור בזום עם המורה ועדיין מלמדים את החומר השאלה אם אתה רציני ורוצה בגרות מלאה
שואל השאלה:
אחי אני כיתה ט
אחי אני כיתה ט
אז תצייני את זה אני חשבתי שהתכוונת לתיכונים הזומים לחטיבה זה הכי מעפן שיש אבל את רגע לפני התיכון ויש מלא חומר למרות שהכיתה הזאת לא משנה כלום
לא
אבל מבינה אותך, זה קשה למלא
מבחינתי אבל זה כן עדיף מאשר ללמוד במציאות אני הרבה יותר מתחברת לקונספט חחח
אבל יש דברים מאוד מיותרים לרוב הדעות - כמו ספורט..
אבל מבינה אותך, זה קשה למלא
מבחינתי אבל זה כן עדיף מאשר ללמוד במציאות אני הרבה יותר מתחברת לקונספט חחח
אבל יש דברים מאוד מיותרים לרוב הדעות - כמו ספורט..
אני גם ט
יש שמועות שהחיסורים מהזומים לא נכנסים לתעודה
אז תרגישי בנוח לא להיכנס
מקסימום המחשב נשבר ומהטלפון לא מצליחה להיכנס
יש שמועות שהחיסורים מהזומים לא נכנסים לתעודה
אז תרגישי בנוח לא להיכנס
מקסימום המחשב נשבר ומהטלפון לא מצליחה להיכנס
שואל השאלה:
במקרה שלי הטלפון שלי אצל אחיות הקטנות שלי ובמחשב אין מצלמה
במקרה שלי הטלפון שלי אצל אחיות הקטנות שלי ובמחשב אין מצלמה
אני גם לא סובלת את זה וממש מתקשה להתרכז שם אבל באמת שאין פתרון אחר
חד משמעית
דוגרי מי שרוצה ללמוד לומד
אני לא אומר שזה קל אבל זה לא בלתי אפשרי
אם יש קורסים באוניברסיטה שמתקיימים בזום אז אני בטוח שגם שיעור של חטיבה או תיכון
אני לא אומר שזה קל אבל זה לא בלתי אפשרי
אם יש קורסים באוניברסיטה שמתקיימים בזום אז אני בטוח שגם שיעור של חטיבה או תיכון
באותו הנושא: