6 תשובות
שואל השאלה:
יודעת שלא אפקטיבי אבל יא נראה לי שצריך לא?
אנונימית
תעשי מה שנכון לך
אם את יכולה ללמוד בזום תכנסי ואם זה סתם יבזבז לך את הזמן תוותרי
שואל השאלה:
זה פחות מהבחינה של ללמוד ויותר אוי ואבוי קורונה וייבס (וכל הדברים הנחמדים שהדחקתי הרחק)
אנונימית
אין ממה להתרגש. את מכירה את המצב. פשוט קחי את זה באיזי.
לפי מה שהבנתי אמרו למורים לא לעשות זומים ואם בכל זאת עושים לך אל תכנסי זה לא אפקטיבי בכל מקרה