7 תשובות
שואל השאלה:
וואו ממש רגיל המצב מה אני אגיד להם
וואו ממש רגיל המצב מה אני אגיד להם
אנונימית
כן זה באמת מפגר אבל אני ביא אז יש חומר שצריך להספיק עד לבגרויות
שואל השאלה:
בהצלחה! פשוט ממש קשה ללמוד בזום אני לא מסוגלת להבין כלום ככה
בהצלחה! פשוט ממש קשה ללמוד בזום אני לא מסוגלת להבין כלום ככה
אנונימית
נשמה, זה זומים
בשבילי השיעור הוא ההפסקה
בשבילי השיעור הוא ההפסקה
הם מנסים להחזיר בהדרגה למצב הרגיל
שואל השאלה:
ניצחת
ניצחת
אנונימית
אני לומד היום 7 שעות עם 2 הפסקות של 10 דקות
באותו הנושא: