7 תשובות
שואל השאלה:
וואו ממש רגיל המצב מה אני אגיד להם
אנונימית
כן זה באמת מפגר אבל אני ביא אז יש חומר שצריך להספיק עד לבגרויות
שואל השאלה:
בהצלחה! פשוט ממש קשה ללמוד בזום אני לא מסוגלת להבין כלום ככה
אנונימית
נשמה, זה זומים
בשבילי השיעור הוא ההפסקה
הם מנסים להחזיר בהדרגה למצב הרגיל
שואל השאלה:
ניצחת
אנונימית
אני לומד היום 7 שעות עם 2 הפסקות של 10 דקות