10 תשובות
כדאי כן
כן 7 חודשים זה הרבה
כן
פילאטיס לא באמת עושה משהו
נראה לי שכן אבל תלכי בשעות פחות עמוסות

כאילו אחרי שש הכל מפוצץ בילדים מעצבנים
את יכולה לעשות פילאטיס ואימוני כוח עד מחר
עד שלא תשני תזונה לא תראי הבדל
שואל השאלה:
שיניתי תזונה אני אוכלת מעולה^
זה דברים אחרים אבל חדר כושר זה השלמות של החיים
וואי הלוואי עליי חדר כושר קרוב אני גרה בחור אז מתאמנת עם משקולות בבית. אבל את בכללי אוהבת את הפילאטיס? אם כן ויש אופציה את יכולה לשלב בניהם אם לא אז אני חושבת שחדר כושר
אנונימית