17 תשובות
לא יורידו מהחומר לדעתי כי היינו אמורים לסיים את רובו אם לא את כולו
אולי יעשו יותר בחירה תוספת זמן וכזה
הכל תלוי בכמה זמן תמשך המלחמה
אולי יעשו יותר בחירה תוספת זמן וכזה
הכל תלוי בכמה זמן תמשך המלחמה
רשמו לנו שכן תהיה דחייה של בגרויות ושא גלית ומתמטיקה בוודאות יהיו חיצוניות כלומר כנראה בעזרת השם שאולי יהפכו קצת מקצועות לפנימי בלי לגשת לחיצוני
שואל השאלה:
אמן תהיה בחירה במתמטיקה
אני לא סובל שום נושא מהחלק הראשון (בגרות 471)
אמן תהיה בחירה במתמטיקה
אני לא סובל שום נושא מהחלק הראשון (בגרות 471)
וואי פליז^
שואל השאלה:
נראה לי גם אם לא תהיה הקלה של בחירה אז אני לא אעשה שאלות מהחלק הראשון חחחח
נראה לי גם אם לא תהיה הקלה של בחירה אז אני לא אעשה שאלות מהחלק הראשון חחחח
התפלגות זה ממש בקטנה מה תלמדי את זנ
שואל השאלה:
איך לומדים נושאים לבד?
איך לומדים נושאים לבד?
יש סרטונים ביוטיוב וגם מה לא לימדו אותך?
שואל השאלה:
אנחנו רק בבסיס של סטטיסטיקה
התחלנו ללמוד את זה ממש יום לפני המלחמה ואז הוא נטש את הנושא הזה בזומים
אנחנו רק בבסיס של סטטיסטיקה
התחלנו ללמוד את זה ממש יום לפני המלחמה ואז הוא נטש את הנושא הזה בזומים
בחיים לא לבחור סטטיסטיקה
אי אפשר לדעת אם טעית או לא זה יכול לפסול שאלה שלמה אני לא ממליצה.
ילמדו אותך גם התפלגות יש לך קצת זמן לבגרות אני ממליצה על השאלה הזאת.
אי אפשר לדעת אם טעית או לא זה יכול לפסול שאלה שלמה אני לא ממליצה.
ילמדו אותך גם התפלגות יש לך קצת זמן לבגרות אני ממליצה על השאלה הזאת.
שואל השאלה:
אוקיי אני אנסה
הבעיה שבמתכונת הןא בטח ישים סטטיסטיקה אז אני צריך לדעת סטטיסטיקה בכל זאת
אוקיי אני אנסה
הבעיה שבמתכונת הןא בטח ישים סטטיסטיקה אז אני צריך לדעת סטטיסטיקה בכל זאת
במתכונת הוא אמור לעשות לפי הבגרות
יעני שאלון שלם גם אם הוא לא לימד ככה היה גם אצלנו כי עשינו חורף (את השאלון של יב) אבל זה לא משנה זה צריך להיות כל השאלות במתכונת
תגידי למורים
יעני שאלון שלם גם אם הוא לא לימד ככה היה גם אצלנו כי עשינו חורף (את השאלון של יב) אבל זה לא משנה זה צריך להיות כל השאלות במתכונת
תגידי למורים
שואל השאלה:
יש מצב שהוא פשוט יקח 2-3 שאלות של סטטיסטיקה ויגיד לנו לבחור אחת מהן
מקווה שאת צודקת והוא יביא שאלון שלם
יש מצב שהוא פשוט יקח 2-3 שאלות של סטטיסטיקה ויגיד לנו לבחור אחת מהן
מקווה שאת צודקת והוא יביא שאלון שלם
הארכות זמן
שואל השאלה:
אוי רק שלא ידחו את הבגרויות
ובטח אם יהיו הקלות זה יהיה רק תוספת זמן לכולם וזהו
אוי רק שלא ידחו את הבגרויות
ובטח אם יהיו הקלות זה יהיה רק תוספת זמן לכולם וזהו
יידחו בטח ולא יהיה הקלות
בינתיים נראה שלא
באותו הנושא: