8 תשובות
אני חושבת שהגיוני שיקלו
אנחנו כן נלמד בזום חלק נכבד מהשנה
לגביי קיץ עוד רחוק לדעת
קשה לדעת מה קורה עכשיו אז בכלל
שואל השאלה:
אין לי בגרויות חורף^
כן הולכות להיות הקלות. מיקוד יתפרסם כבר במהלך אוגוסט.
או שיקלו עליכם, או שיפציצו אתכם בשיעורים.
תחשבי על זה שלומדים מהבית. שיעור לא חייב להיות 45 דקות, אין צלצולים.
יכול להיות
המורה שלנו אומרת שרוב הסיכויים שיהיו הקלות אבל אני ממליץ לא להסתמך על כלום ולא לפתח ציפיות... בינתיים תתכונני לזה שהבגרויות יהיו כרגיל ואחרי זה נראה מה יודיעו
אם את עושה בגרויות חורף אולי כן. לא יודעת לגבי הבגרויות קיץ
אני לא חושבת שנלמד כל השנה בזום..
חושב שכן הם חייבים להקל קצת אם נהיה בסגר וכל זה .... במיוחד במועד חורף
יכול להיות שכן, נכון לעכשיו, נלמד רב השבוע בזום, יכול מאד להיות.
אנונימי