12 תשובות
לא. שנה שעברה כשאיראן תקפה לא היה
שואל השאלה:
כן אבל לא הייתה מלחמה.. בעם כלביא כן היו הקלות וביטלו בגרויות.
השאלה היא אם המלחמה תהיה יותר משבוע ואז נראלי יתנו הקלות לא?
^^לקחת מגן במקום בחינה זה לא הקלה?? בערך ההקלה הגדולה ביותר בהיסטורית משרד החינוך

לא ידוע מה צופן העתיד, אפילו לא ברור מה יהיה הערב
מבטיחה שברגע שידעו, גם את תדעי
לא חושבת אבל הלוואי אם יהיה כמו שנה שעברה זה מטורף
תלוי כמה זמן ימשך
אם יותר משבועיים כנראה שיהיו
^^^^ופעם שעברה זה היה ממש בסוף שנת הלימודים אז גם ככה לא ממש הפסידו חומר וסיימו כבר את רוב הבגרויות, ולאלה שלא סיימו לקחו את המגן במקום בגרות אז כן היו הקלות
השנה זה ממש בשיא תקופת המתכונות אז זה כן קריטי
פינגווין הבת
לי הייתה בגרות כרגיל ולא מגן. קרעתי את הישבן על החומר של הבגרויות..
^ככל הנראה לפני שהוכנסה הרפורמה הזמנית

כן, היו בגרויות לפני מלחמת 12 הימים עם איראן, כן אלו היו בגרויות רגילות
לאחר המלחמה, כל הבגרויות בוטלו וניתנה החלטה לתלמיד האם לגשת או לקחת ציון מגן כציון סופי
הלוואי מלחמה קודמת ביטלו לי 2 פנימיות
^הלוואי שלא תהיה מלחמה
לא משנה כמה בגרויות יתבטלו או כמה הדלות יביאו
מעדיפה שלום עולמי עם חרא לו"ז מבחנים
^כבר יש מלחמה לפחות שיהיו הקלות
^אישית, דרך החשיבה הזאת שגויה בכל כך הרבה רמות

כרגע אני מעדיפה לדאוג למצבי הפיזי, ולמצב מדינת ישראל וקרוביה
זה לא יהיה השנה אלא אם המלחמה תימשך עד מאי
הקלות כמו הארכת זמן, בחירה יותר רחבה בין שאלות ו50 מגן 50 בגרות אפשר שיהיה, אבל ביטולי הבגרויות שהיו שנה שעברה קרו כי פשוט ילדים קמו בלילות לאזעקות אז בהתחלה דחו בשבוע, ואז דחו בעוד שבוע, ובסוף ביטלו, אבל זו לא הקלה שמשרד החינוך רצה לתת וירצה לתת שוב, הם ימנעו מזה כמה שאפשר