7 תשובות
ה יש לפחד את עם המורה
שואל השאלה:
איבדתי כל ביטחון שהיה לי ביכולות נהיגה שלי
זה בעיקר פחד לאכזב אותו ואת עצמי עכשיו בשיעור
איבדתי כל ביטחון שהיה לי ביכולות נהיגה שלי
זה בעיקר פחד לאכזב אותו ואת עצמי עכשיו בשיעור
אנונימית
תנסי לשחרר זה כולה נהיגה את לא תאכזבי אף אחד יש לו מלא תלמידים לא אכפת לו מה תעשי
שואל השאלה:
איכפת וחצי
הוא שכן טוב שלנו וממש התעצבן אחרי שנכשלתי כי נתן לי את כל הכלים האפשריים כדי שאעבור
איכפת וחצי
הוא שכן טוב שלנו וממש התעצבן אחרי שנכשלתי כי נתן לי את כל הכלים האפשריים כדי שאעבור
אנונימית
מה יש לו להתעצבן? הוא המורה שלך לא אבא שלך את משלמת לו כסף והוא מלמד
שואל השאלה:
זה אתה צריך לשאול אותו לא אותי
מה לעשות שנכנסתי לבנאדם ללב
זה אתה צריך לשאול אותו לא אותי
מה לעשות שנכנסתי לבנאדם ללב
אנונימית
אחרי שהיה לי טסט גם אני ממש פחדתי לחזור לאוטו ולנהוג שם, בעיקר כי הבנתי כמה גרועה הייתי בטסט וכמה טעויות היו לי ביחס לאחרים לחח
אבל בסוף למורה היו המון תלמידים שלא עברו והוא לא מאוכזב ממך
אם כבר אכפת לו זה רק לדאוג שאת לא תתייאשי ותמשיכי הלאה
הכי חשוב שתבואי רגועה, כי לפחות אצלי כשאני בלחץ אני לא מצליחה לנהוג בכלל
זה שנכשלת לא אומר כלום עלייך ויש עוד המון הזדמנויות
אני חשבתי שאני אעבור מקסימום טסט שני ועד עכשיו נכשלתי ביותר משניים ולקח לי זמן להפסיק להרגיש רע עם עצמי על זה
מספר הטסטים שעשית לא אומר כלום ובסוף כולנו נעבור :)
מוזמנת תמיד תמיד לדבר איתי אם את צריכה עוד משהו
אבל בסוף למורה היו המון תלמידים שלא עברו והוא לא מאוכזב ממך
אם כבר אכפת לו זה רק לדאוג שאת לא תתייאשי ותמשיכי הלאה
הכי חשוב שתבואי רגועה, כי לפחות אצלי כשאני בלחץ אני לא מצליחה לנהוג בכלל
זה שנכשלת לא אומר כלום עלייך ויש עוד המון הזדמנויות
אני חשבתי שאני אעבור מקסימום טסט שני ועד עכשיו נכשלתי ביותר משניים ולקח לי זמן להפסיק להרגיש רע עם עצמי על זה
מספר הטסטים שעשית לא אומר כלום ובסוף כולנו נעבור :)
מוזמנת תמיד תמיד לדבר איתי אם את צריכה עוד משהו
באותו הנושא: