זה בסדר הפסקה של כמעט שלושה שבועות משיעורי נהיגה משיעור 8?
השבוע הזה עבדתי כל הזמן ולא היה לי זמן והשבוע לפני זה הייתי קצת חולה ובמחזור ולא רציתי . בשבוע הבא שאחרי ראשון יש לבת דודה שלי בת מצווה אז יוצא שאני צריכה לקנות בגדים וזה קצת מבולגן אבל יכול להיות אני אהיה יכולה ביום חמישי . אני בן אדם שמאוד צריך את הרוגע שלו ואם קורה משהו משמעותי או מלחיץ או סתם יוצאת אני חייבת יום אחד רגיל לגמרי שבו אני רק בבית .ואם אני לא יוכל (אני צריכה לבדוק ולשנת כמה דברים כדי לראות אם אני יכולה) יצא שלא עשיתי שיעור נהיגה כבר 3 שבועות ואני רק בשיעור 8 . אני לא ממש לחוצה לרישיון אבל בכל זאת אני לא רוצה לאבד את מה שלמדתי ומרגיש לי איטי