3 תשובות
למה שתבטלי?
זאת הזדמנות ללמוד לנהוג גם בגשם כשתנאי הכביש לא אופטימליים.
תעשי שיעור, תיכנסי לזה שוב - חבל שתמרחי את זה מלא זמן.
בהצלחה! :)
זאת הזדמנות ללמוד לנהוג גם בגשם כשתנאי הכביש לא אופטימליים.
תעשי שיעור, תיכנסי לזה שוב - חבל שתמרחי את זה מלא זמן.
בהצלחה! :)
שואל השאלה:
אני פשוט ממש בלחץ כי בשיעורים הקודמים לא הלך לי הכי טוב ובכללי יש לי חרדה ממש גדולה מנהיגה ועכשיו עוד בגשם
אני פשוט ממש בלחץ כי בשיעורים הקודמים לא הלך לי הכי טוב ובכללי יש לי חרדה ממש גדולה מנהיגה ועכשיו עוד בגשם
אנונימית
זה הזמן שלך לתרגל!
לא חבל שתמרחי את זה שנה, שנתיים שלוש?
ואחרי שתוציאי רישיון את תנהגי רק בקיץ כי את לא יודעת בחורף?
עכשיו יש לידך מישהו שמסתכל איתך ומלמד אותך, אחרי הטסט יש לך מלווה במיוחד בשביל שתצברי ניסיון וביטחון - אל תוותרי על זה.
לא חבל שתמרחי את זה שנה, שנתיים שלוש?
ואחרי שתוציאי רישיון את תנהגי רק בקיץ כי את לא יודעת בחורף?
עכשיו יש לידך מישהו שמסתכל איתך ומלמד אותך, אחרי הטסט יש לך מלווה במיוחד בשביל שתצברי ניסיון וביטחון - אל תוותרי על זה.
באותו הנושא: