20 תשובות
נשבע ראיתי את זה כבר

בכל מקרה עשית סבבה
אנונימי
שמע שאפו תתגאה בעצמך אבל אין מה לעשות פער גדול מדי
פעלת בשכל, בכנות זה יהיה מוזר לצוץ לה פתאום שנה אחרי לך תדע דברים משתנים. תתקדם הלאה יש הרבה דגים בים
תחזור מתישהו למסעדה באותו יום ואולי יתמזל מזלך
אנונימית
יפה על האומץ ואיך שעשית את זה זה היה ממש מכבד ויפה, אבל לא אחי זה הפרש גדול מדי
כל הכבוד לך, פעלת נכון
יהיו עוד בנות. לא נורא :)
יש עוד בנות
תהיה גאה בעצמך שהצליח לך, זה נותן בוסט להמשך
עשית את הדבר הנכון, הפער גדול מידי
אבל תהיה גאה בעצמך שעשית את הצעד
שואל השאלה:
אני מאוד גאה בעצמי אבל איזה עצוב זה
אני לא יודע למה קל לי להיקשר רגשית ככה כאילו אני חושב מה אם היא האחת
אנונימי
שואל השאלה:
תודה לכולם
אנונימי
בסופו של דבר הפעלת שיקול דעת נכון. פערי גיל משמעותיים בגיל צעיר לרוב מורכבים יותר כי כל אחד נמצא בשלב אחר בחיים.
כל הכבוד שניסית, זה מוכיח שאתה כן מוכן פשוט לא מצאת את האדם הנכון.
שואל השאלה:
וזה היה מצחיק אחרי שהחמאתי לה על השירות שנתנה לנו ושאלתי אם יש לה חבר אז כשהיא אמרה שאין לה הוצאתי את הטלפון ואמרתי לה יש לי כזה מכשיר, ואם תשימי פה מספר שקשור אלייך אז נוכל לתקשר והיא צחקה
אנונימי
שואל השאלה:
תגידו לי כן או לא


עבר לי בראש נגיד עוד כמה ימים לחזור להגיד לה שהיה לי קשה להוציא אותה מהראש למרות הגיל והנה המספר שלי ואם היא תרגיש שמתאים אז שתשלח הודעה ואם לא אז גם טוב
אנונימי
^לא, זה הפרש קיצוני, תשחרר תבוא עוד אחת שמתאימה בגיל
אני מבין שקשה אבל תשחרר אותה
^^ עדיף שלא :(
אולי כשתהיה בת 18 למרות שגם זה הפרש גדול יחסית
לא. אל
שואל השאלה:
כנראה זה מה שאעשה באמת (אשחרר)
אני גם שוטר ולמשפחה שלי כנראה יהיה קשה לקבל את זה אז סתם יהיה מורכב
אנונימי
כן גבר זה לא נשמע טוב
שואל השאלה:
זה חוקי^
אנונימי