25 תשובות
כל הכבוד על האומץ שאפוו העיקר ניסית כי היא באמת די קטנה
אין לך מה לאכול את עצמך
באף עולם זה לא בסדר שבגיל 24 תצא עם בת 17
באף עולם זה לא בסדר שבגיל 24 תצא עם בת 17
מה שאתה עשית
מן הסתם אין יותר מה לעשות חוץ מזה
מן הסתם אין יותר מה לעשות חוץ מזה
אנונימי
אחי אני מבין מאוד את התסכול אבל לא רק שהיא קטינה תראה בכמה היא צעירה ממך. זה שתי עולמות שונים.
עכשיו התגברת על הפחד והתחלת עם מישהי. צא לתקוף! יש הרבה כרישים בים.
עכשיו התגברת על הפחד והתחלת עם מישהי. צא לתקוף! יש הרבה כרישים בים.
בלאד אין צורך
היא בת 17 תתעסק עם אנשים בגילך
היא בת 17 תתעסק עם אנשים בגילך
אנונימית
שואל השאלה:
ואם היא היתה אומרת לי עוד 4 חודש אני 18 והייתי אומר לה דברי איתי עוד 4 חודש מה מה מהה
ואם היא היתה אומרת לי עוד 4 חודש אני 18 והייתי אומר לה דברי איתי עוד 4 חודש מה מה מהה
אנונימי
שואל השאלה:
או שגם 18 קטן מדי? נוו
או שגם 18 קטן מדי? נוו
אנונימי
זה תלוי בבחורה כאילו אני בת 17 ואני אזרום עם 24
אנונימית
שואל השאלה:
תודה לכם אנשים האמת אני מרגיש בן אדם אחר שהצלחתי להתחיל עם מישהי והיא גם היתה ממש בעד לתת לי את המספר איזה כיף
תודה לכם אנשים האמת אני מרגיש בן אדם אחר שהצלחתי להתחיל עם מישהי והיא גם היתה ממש בעד לתת לי את המספר איזה כיף
אנונימי
גם בגיל 18 זה לא בסדר.. היא רק מתגייסת אתם בשלבים שונים בחיים
כל הכבוד על האומץ,הלוואי שלי היה אומת לגשת לבחורה ולנסות להתחיל איתה.
שואל השאלה:
איזה באסה שהיא קטנה ככה אם הייתם רואים איזה נחמדה ויפה היא הייתם מבינים
איזה באסה שהיא קטנה ככה אם הייתם רואים איזה נחמדה ויפה היא הייתם מבינים
אנונימי
היידה אח יקר כל הכבוד על האומץ
יש בנות מאוד מגעילות וזה הוריד לי את הביטחון הרבה פעמים אבל אף פעם לא הפסקתי לכן אני גם אומר לך אתה תמצא את האחת לך תטרוף תתקוף תרדוף
יש בנות מאוד מגעילות וזה הוריד לי את הביטחון הרבה פעמים אבל אף פעם לא הפסקתי לכן אני גם אומר לך אתה תמצא את האחת לך תטרוף תתקוף תרדוף
אני גם מלצרית בת 17 אולי זאת אני
אנונימית
שואל השאלה:
אור55 תאמין לי זה לא כזה קשה אני נתקעתי שנים עם לחשוב הלוואי שהיה לי את האומץ ואחרי שאתה מצליח אתה חוזר למראה ואומר וואו העולם המשיך בשלו לאף אחד לא אכפת וזה באמת נכון לאף אחד לא אכפת
אור55 תאמין לי זה לא כזה קשה אני נתקעתי שנים עם לחשוב הלוואי שהיה לי את האומץ ואחרי שאתה מצליח אתה חוזר למראה ואומר וואו העולם המשיך בשלו לאף אחד לא אכפת וזה באמת נכון לאף אחד לא אכפת
אנונימי
צודק
שואל השאלה:
מה שבטוח עכשיו אני לא יכול לחזור אליה ולשנות את דעתי כי איזה גבר בן 24 לא בטוח בעצמו בצורה כזו
מה שבטוח עכשיו אני לא יכול לחזור אליה ולשנות את דעתי כי איזה גבר בן 24 לא בטוח בעצמו בצורה כזו
אנונימי
שואל השאלה:
הבעיה שהיה לי רגע של אהבה ממבט ראשון כזה במיוחד כשהיא היתה מאוד בעניין זה בכלל שובר לי את הלב
הבעיה שהיה לי רגע של אהבה ממבט ראשון כזה במיוחד כשהיא היתה מאוד בעניין זה בכלל שובר לי את הלב
אנונימי
שואל השאלה:
jack
אני מרגיש שאתה צודק
ואני באמת מבואס על זה
כנראה שגם באותו רגע זה היה נשמע לי כל כך קטן שהחלטתי למחוק
האם יש טעם לחזור למסעדה שוב מתישהו או שזה מוגזם?
jack
אני מרגיש שאתה צודק
ואני באמת מבואס על זה
כנראה שגם באותו רגע זה היה נשמע לי כל כך קטן שהחלטתי למחוק
האם יש טעם לחזור למסעדה שוב מתישהו או שזה מוגזם?
אנונימי
שואל השאלה:
אני גם חושב ללכת מחר בבוקר שהיא בטח לא עובדת ולתת למישהי שעובדת איתה את המספר שלי שתביא לה
זה נשמע לי נכון
ואז לבדוק אם היא קרובה ל18 או לא
אני גם חושב ללכת מחר בבוקר שהיא בטח לא עובדת ולתת למישהי שעובדת איתה את המספר שלי שתביא לה
זה נשמע לי נכון
ואז לבדוק אם היא קרובה ל18 או לא
אנונימי
זה אובססיבי
שחרר
שחרר
אנונימית
שואל השאלה:
טוב
טוב
אנונימי
מה לשמור תמספר שלה יש בניכם פער גדול מידי גם כשהיא תהיה בת 18 זה לא מתאים יש לך מזל שעשית את זה זה לא מתאים
אנונימית
יצאת נורמלי כשהלכת איך שאתה אוכל את עצמך כמו ילד קטן על ה18 זה פשוט מוזר תעבור הלאה
שואל השאלה:
תודה לכולם
תודה לכולם
אנונימי
באותו הנושא: