19 תשובות
לא יודעת זה הפרש די גדול אבל אני עדיין חושבת שאולי תחזור יום אחר
לאלא אתה בן 24 אל בבקשה אל
שני מקומות שונים לגמרי אין לך מה להתעסק איתה
שני מקומות שונים לגמרי אין לך מה להתעסק איתה
ממש לא!! אתה גדול ממנה ב7 ש נ י ם!!
עשית חכם מבאס אבל הדבר הנכון
אנונימי
שעשית בשכל ותהיה בחורה אחרת
תמשיך הלאה
שעשית נכון. ברגע שהבנת שהיא בת 17 עצרת ושחררת, וזה מראה על גבולות טובים. טבעי לחשוב אולי הייתי צריך, אבל עדיף שלא להיכנס למצב כזה מלכתחילה. יש עוד מלא בחורות מתוקות בגיל שלך, וזה יחסוך הרבה סיבוך
שואל השאלה:
נויוש הייתי לפחות שומר את המספר רוב הסיכויים שעוד נגיד שנה היא לא תהיה שם עדיין
נויוש הייתי לפחות שומר את המספר רוב הסיכויים שעוד נגיד שנה היא לא תהיה שם עדיין
אנונימי
שואל השאלה:
תודה לכולם
תודה לכולם
אנונימי
לך תחזור
שואל השאלה:
חחחחח
עבר לי בראש נגיד עוד כמה ימים לחזור להגיד לה שהיה לי קשה להוציא אותה מהראש למרות הגיל והנה המספר שלי ואם היא תרגיש שמתאים אז שתשלח הודעה ואם לא אז גם טוב
חחחחח
עבר לי בראש נגיד עוד כמה ימים לחזור להגיד לה שהיה לי קשה להוציא אותה מהראש למרות הגיל והנה המספר שלי ואם היא תרגיש שמתאים אז שתשלח הודעה ואם לא אז גם טוב
אנונימי
עדיף שלא
זה באמת מלא שנים
ובכל זאת היא ילדה גם אם היא תחשוב שזה בסדר זה לא אומר שזה בסדר
זה באמת מלא שנים
ובכל זאת היא ילדה גם אם היא תחשוב שזה בסדר זה לא אומר שזה בסדר
כן נו בול
אם זה נועד לקרות זה יקרה במוקדם או מאוחר יותר תפגשו שוב ואם לא אז תפגוש מישהי מתאימה לך יותר בעתיד
שואל השאלה:
קשה
קשה
זה שהיא היתה כל כך בעניין ואיך שהיא הסתכלה עליי נראה לי גרם לי להתאהב מה אני אעשה
וזה היה מצחיק אחרי שהחמאתי לה על השירות שנתנה לנו ושאלתי אם יש לה חבר אז כשהיא אמרה שאין לה הוצאתי את הטלפון ואמרתי לה יש לי כזה מכשיר, ואם תשימי פה מספר שקשור אלייך אז נוכל לתקשר והיא צחקה
קשה
קשה
זה שהיא היתה כל כך בעניין ואיך שהיא הסתכלה עליי נראה לי גרם לי להתאהב מה אני אעשה
וזה היה מצחיק אחרי שהחמאתי לה על השירות שנתנה לנו ושאלתי אם יש לה חבר אז כשהיא אמרה שאין לה הוצאתי את הטלפון ואמרתי לה יש לי כזה מכשיר, ואם תשימי פה מספר שקשור אלייך אז נוכל לתקשר והיא צחקה
אנונימי
שואל השאלה:
תודה סבבי במבי
תודה סבבי במבי
אנונימי
אוקיי ברו עזוב
שואל השאלה:
אני אתגבר עליה אין ברירה
העיקר ששברתי את מחסום הפחד
אני אתגבר עליה אין ברירה
העיקר ששברתי את מחסום הפחד
אנונימי
אלוף על שהתגברת על הפחד.
אבל כן עדיף, לא מתאים
אבל כן עדיף, לא מתאים
באותו הנושא: