6 תשובות
את צריכה לתרגל שאלות
המבחנים לא קשים
כמראה את לא לומדת טוב
שואל השאלה:
תרגלתי והרגשתי אחרי המבחנים שהלך לי ממש טוב ואז לקבל 62 זה חרא
אוי ממש חרא
תנסי לתרגל יחד עם חברה
סך הכל באמת השאלות לא קשות וזה נטו על החומר הנלמד
תתרגלי המון ויש גם סרטונים באתר תצפי בהם שהייתי בקורס הם עזרו לי המון
שואל השאלה:
אני לא בקורס אני מתנדבת על תקן חדשה
בלי קשר אמרתי שזה עזר לי בקורס הסרטונים יכולים לעזור גם אם את לא בקורס